مشاوره طراحی سایت در سایت آکادمی طراحان
طراح سایت ساختن سایت را میداند اما شما را نمیشناسند.
او در مورد صنعت، حوزه کاری، نگرشها، مشکلات، انتظارات و حتی بودجه اطلاعات دقیقی ندارد.
بنابراین بدون مشاوره چیزی خلق خواهد شد که ممکن است چکشکاری آن به قیمت دوباره ساختنش بینجامد.
پس اولین فایده مشاوره شناخت کافی مجری از روند چیزی است که شما قرار است در سایت خود عرضه یا ارائه کنید.
مشاوره طراحی سایت
مشاوره خوب و اصولی کمک میکند تعرفه دقیق سایت خودتان را بتوانید محاسبه کنید. .
در نتیجه مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمانبندی و منابع خودتان برنامهریزی کنید. برآورد هزینه سایت و همچنین تعرفههای قیمتگذاری که روی اینترنت هست تا حدود زیادی کلی است.
و بیشتر مشتریان را در سه تا پنج گروه دستهبندی میکند که ممکن است نیاز شما در هیج یک از این دستهها نباشد.
همچنین زمانبندی اجرا ممکن است کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور میتوند این خطا را نیز به حداقل برساند.
بیشتر بخوانید: طراحی سایت با قالب آماده
تجربه نشان داده که اکثر تعارضهای بین مشتری و کارفرما به دلیل عدم شناخت طرفین از شرایط یکدیگر و در نتیجه ذهنیتهای مبهم طرفین نسبت به یکدیگر ایجاد میشود.
قراردادها و توافقهای حقوقی اگرچه در جریان هر کاری که دو یا چندطرف در آن درگیر هستند میتواند وظایف و تعهدات طرفین را به خوبی مشخص کند.
مشاوره طراحی سایت در سایت آکادمی طراحان
مشاوره طراحی سایت
مطالب مرتبط: آموزش رایگان سئو
چک لیستی تهیه کنید و موضوعاتی را که قرار است در مورد آن بدانید را در گوگل جستجو کنید تا با ادبیات و اصطلاحات فنی طراحی سایت آشنا شوید
پیشنهاد میکنیم برای اطلاعاتی که به آسانی در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگیرید.
مشاوره فنی و تجاری هم مانند مشاورههای حقوقی یا شخصی به لحاظ استقبال مخاطب با موانع زیادی مواجه است.
آمارها نشان میدهد اکثر مراجعین به مشاور در همه زمینهها، بعد از بروز مشکل در روند کار صورت گرفته است،
اگر چه مشاوره در هر زمانی میتواند مفید باشد،
زمان طلایی مشاوره قبل از تصمیمگیری و اقدام نهایی است.
بیشتر بدانید: طراحی سایت ارزان
شناخت این موانع میتواند کمک کند مشتریان در مسیر ایجاد هر برنامه، وبسایت یا ابزار فناورانه قبل از انجام سرمایهگذاری مشاوره ک دریافت کنند
دریافت مشاوره یعنی پروژههای دقیقتر و اصولیتر شاید ما و شما همه درگیر این موانع ساده و آشنا باشیم
صادرات عسل طبیعی از ایران مورد توجه بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، چین، آلمان، فرانسه، هلند و… قرار دارد. عسل ایران به دلیل برخورداری از کیفیت بالا به صورت صادراتی به فروش میرسد. فلات ایران به دلیل برخورداری از آب و هوای متنوع یکی از کشورهای صاحب نام در تولید و صادرات عسل میباشد.
آب و هوای ایران به زنبوردارن این اجازه را می دهد که با تولید عسل در طمع های متنوع، کشورهای پیشرو در تولید عسل را به زانو در آورده و از صادرات آنها را کاسته و بر صادرات خود بیافزاید.
اکثر استان ها به ویژه استانهای شمالی و مرکزی در تولید و صادرات عسل مطرح هستند برای مثال : اردبیل، کردستان، لرستان، همدان، مازندران و گلستان و سایر استانها در این زمینه دارای ظرفیت بالایی هستند.
کشور ایران یکی از کشورهای صاحب نام در صادرات عسل به کشورهای مختلف است و در این زمینه با موانع و مشکلاتی مواجع است.
با وجود ظرفیت های متنوع در زمینه پوشش گیاهی و آب و هوایی در تمامی مراتع و کوهستان های کشور، زنبورداران به شغل زنبورداری به عنوان یک حرفه درآمدزا نگاه نمی کنند و صرفاً کشورهای پیشرفته از تجهیزات و تکنولوژیهای نوین برای تولید عسل استفاده میکنند، بر همین اساس میزان بازدهی در کشورهای پیشرو غربی در مقایسه با ایران بیشتر است.
اما می توان گفت برخی از شرکتها از جمله شرکت صنایع غذایی جهان بهنوش گیتی که دارای قدمتی سی ساله در عرصه تولید و بسته بندی عسل به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد ، توانسته است با توجه به پیچیدگی های روابط تجاری ،به آغاز فعالیت های تخصصی در بازارهای خارج از کشور بپردازد به عنوان شرکت صادرات عسل ایران به صادرات عسل طبیعی از ایران بپردازد.
بازاریابی عسل صادراتی در کشورهای صاحب نام در تولید و صادرات عسل بر روی جامعه هدفی متشکل از مالهای بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکایی متمرکز شده است. بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند.
در طبقه بندی دیگر که بیشتر در رابطه با سایر فراورده های عسل می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد.
بهترین قالیشویی تهران و ارزان ترین قالیشویی تهران ، دغدغه بسیاری از خانمهای تهرانی است.
شستشوی فرشها در قالیشویی سه سوت منجر به صرفه جویی در مصرف آب، صرفه جویی در وقت و انرژی افراد می شود.
فرش از لوازم مهم در خانه های ایرانی است.و زیبایی فرشهای ایرانی بسیار اهمیت دارد و همواره به دنبال بهترین و زیباترین فرشها هستند.
بعد از مدتی، فرشها و قالی های خانه شما به شستشو نیاز پیدا می نمایند.
بسیاری از خانمهای ایرانی، در سال حداقل ۲ بار اقدام به شستن فرشهای خانه خود می کنند.
فرآیند شستشوی فرش، کاری حرفه ای است و برای انجام دادن آن باید به قالیشویی سه سوت مراجعه کرد
سپردن مسئولیت شستن فرشها به قالیشویی ، کاری است که درصد زیادی از خانمها انجام می دهند.
قالیشویی سه سوت از بهترین قالیشویی تهران است .
این قالیشویی، در سراسر تهران و غرب تهران آماده خدمت رسانی است.
نیروهای قالیشویی سه سوت ، همگی از افراد ماهر و مجرب انتخابشده اند که می توانند فرشهای شما را بدون کوچکترین آسیب و صدمه شستشو دهند و به شما تحویل دهند.
حمل و نقل فرشها از درب منزل شما به محل قالیشویی، توسط قالیشویی سه سوت انجام می شود.
شستشوی فرشها در کارخانه قالیشویی سه سوت ، توسط مدرن ترین دستگاه ها و به روش کاملا صنعتی انجام می شود.
این دستگاه ها بسیار مجهز می باشند و انواع فرشهای ایرانی، دستباف و ماشینی را با بهترین کیفیت شستشو می دهند.
_____________________________________
بیمه عمر یک سرمایه گذاری مطمئن است که در آن بیمه گذار به واسطه پرداخت پول ، از مزایای پوشش بیمه ای خود بهره مند خواهد شد.
با آموزش بازاریابی بیمه عمر به فردی زبده در این زمینه تبدیل خواهید شد و مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد.
برای این منظور در ابتدا باید تمام شرایط و قوانینی که بیمه عمر دارد را بدانید و از شرایط و قوانین شرکت های دیگر بیمه عمر نیز آگاهی داشته باشید .
مهم است که از چشم مشتری فردی کاردان باشید
تا بتواند به شما و صحبت های تان اعتماد کند.
در این مقاله به آموزش بازاریابی بیمه عمر خواهیم پرداخت تا هر چه بهتر آن را انجام دهید.
در ابتدا شما باید بدانید که قرار است با بازاریابی خود نیازهای مشتری را رفع کنید
نه این که هدف تان تنها فروش و جذب مشتری باشد
زیرا مشتری خیلی سریع به هدف تان پی می برد
و ممکن است از همان ابتدا احساس بدی نسبت به این موضوع پیدا کند.
بازاریابان حرفه ای ارتباط با مشتری و کسب رضایت او را در اولویت قرار می دهند و نتایج مثبت دریافت می کنند .
آموزش بازاریابی بیمه عمر در ابتدا مبحث همدلی را مورد تاکید قرار می دهد ،
در واقع زمانی که با مشتری همدلی می کنید و برایش وقت می گذارید، اعتماد بیشتری به شما خواهد کرد و خواهید توانست در فضایی مثبت، اقدام به توضیحات لازم در رابطه با بیمه عمر و مزایای آن داشته باشید.
یکی از مسائلی که در آموزش بازاریابی بیمه عمر بر آن تاکید می شود این است که سعی کنید نیاز مشتری را از لابه لای صحبت هایش بفهمید تا بر اساس نیازش اقدام به توضیحات لازم نمایید و او را جذب کنید.
قدرت بیان و تاثیرگذاری لازمه ی بازاریابی بیمه عمر است
و باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنید و با حرف های تان او را قانع کنید
که بیمه عمر لازمه زندگی هر فرد مسئولیت پذیری خواهد بود.
پرینتر چیست ؟
پرینتر دستگاهی است که به کامپیوتر متصل می شود و گاهی می توان با کمک آن اطلاعات مورد نیاز را پرینت گرفت. پرینتر دارای انواع گوناگونی است که عبارتند از: پرینتر جوهر افشان و پرینتر لیزری. چاپگر لیزری خود در دو مدل لیزری تک رنگ و لیزری رنگی به بازار عرضه می شود . هر یک از پرینترها برای کاربرد ویژه و خاصی طراحی شده اند و مورد استفاده قرار می گیرند.پرینترها با توجه به عملکرد خود انواع متفاوتی دارندما در این مقاله قصد داریم درباره انواع پرینتر ها و خطاهایی که در هنگام کار با پرینتر ممکن است با آن مواجه شوید صحبت کنیمو ارور های به وجود آمده را رفع کنیم .انواع چاپگرچاپگر لیزری : این نوع چاپگر برای متون و اسناد مناسب می باشد وبهتر است برای چاپ تصاویر از این دستگاه استفاده نشود.پرینتر لیزری با استفاده از الکتریسیته ساکن وپرتو نور عمل چاپ را انجام می دهد ، این پرینتر از لوازمی به نامدرام - فیوزینگ - تونر تشکیل شده است .پرینتر لیزری در دو نوع تک رنگ (سیاه – سفید ) و رنگی وجود دارد . سرعت چاپ به خاطر استفاده از پرتوهای لیزر بالا می باشد و قابلیت این را دارد در هر دقیقه 100 برگه را به چاپ برساند.قیمت این چاپگر نسبتا پایین و مقرون به صرفه می باشد و مناسب دفاتر و ادارات است.یکی دیگر از مزایای پرینتر لیزری اتصال آن به شبکه و اتصال چند کامپیوتر به پرینتر می باشد.پرینتر های لیزری رنگی شامل تونر CMYK است و از نظر کیفیت و چاپ فوق العاده می باشد.پرینترجوهرافشانپرینترهای جوهرافشان دارای دو دسته اداری و صنعتی می باشد . این چاپگر برای چاپ تصاویر بر روی کاغذ ذرات کوچک جوهر را پخش می کند ، دقت بالایی دارد وقطر ذراتی که پخش می شود بین 50 تا 60 میکرون است.دارای رنگ های متفاوت است و ترکیب این رنگ ها تنوعی زیبا را در چاپ تصاویر به وجود می اورد.سرعت چاپ در این نوع 15 برگه رنگی در هر دقیقه می باشد.پرینتر چندمنظورهاین پرینتر قادر است کارهای چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را انجام دهد و نیاز های متعدد یک اداره را برطرف کند.حال می خواهیم راجب ارورهای رایج در پرینترها صحبت کنیم.موجود نبودن کارتریجیکی از خطاهایی در پرینتر ها به وجود می آید و مشکل ساز می شود پیغام مبنی بر موجود نبودن کارتریج است و علت آن می تواند درست نصب نشدن کارتریجباشد برای همین دستگاه قادر به شناسایی آن نخواهد بود و خطای موجود نبودن کارتریج را نشان می دهد.علت دیگر ظاهر شدن این خطا می تواند از خرابی کارتریج هم باشد که با نصب مجدد کارتریج می توانید این مشکلرا رفع کنید .برای برطرف کردن این خطا نیاز به انجام بعضی از تنظیمات می باشد و برای تعویض کارتریج باید این کار را بر عهده افراد متخصص بگذارید.پیکر بندی I/Oیکی از خطاهای رایج بین پرینتر ها این ارور می باشد ، این خطا نشان دهنده ی نقص بین کامپیوتر و دستگاه چاپگر استو برای رفع این مشکل باید کابل رابط بین رایانه و پرینتر عوض شودو اگر مشکل همچنان باقی ماند برای تعمیر پرینتر به مراکز معتبر مراجعه کنید.خطوط زیادی روی برگه چاپ می شوداحتمال دارد این مشکل از هد دستگاه باشد ،این مشکل وقتی رخ می دهد که کاربر از چاپگر زیاد استفاده نمی کند وقتی از پرینتر استفاده نمی کنید جوهر درون کارتریج خشک می شود و باعث گرفتگی سوزن و هد پرینتر می شود.نوعی از پرینتر که امروز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پرینتر حرارتی می باشد. عملکرد این پرینتر بر مبنای حرارت می باشد در این پرینتر از جوهر برای چاپ استفاده نمی شود آن چیزی که موجب چاپ بر روی کاغذ می شود حرارت انتقال داده شده از دستگاه پرینتر حرارتی می باشد کاغذی که برای پرینتر حرارتی به کار می رود از نوع خاصی است که به حرارت حساس است. پرینتر حرارتی موجود در بازار از دو مدل تشکیل شده است یک مدل آن سیاه و سفید است و مدل دیگر آن 2 رنگ است کاغذهای حرارتی موجود در بازار بیشتر مناسب برای فیش پرینتر حرارتی دو رنگ هستند.