apamehmall2041

apamehmall2041

apamehmall2041

apamehmall2041

فروش بیمه


 

فروش بیمه

هر کسب و کاری برای رشد نیاز به بازاریابی عالی دارد. وقتی سود شما به یک جریان ثابت از مشتری های جدید بستگی دارد، یافتن راه های موثر برای جذب مشتریان بالقوه اهمیت بیشتری پیدا می کند. خوشبختانه، ماندن در صدر روندهای بازاریابی بیمه می تواند به شما کمک کند تا بازی تولید سرنخ خود را افزایش دهید. مقاله بازاریابی در صنعت بیمه را در سایت آکادمی بیمه مرور کنید.

 صنعت بیمه

بیمه مدت‌هاست که یک بازار کاملاً تثبیت‌شده و بسیار رقابتی بوده است که با یک مدل کسب‌وکار بالغ و درآمدهای تکراری و قابل پیش‌بینی مشخص می‌شود و رشد عمدتاً در قالب مشتریان جدید رخ می‌دهد. همانطور که بازیکنان موقعیت های خود را تحکیم می کنند، رشد کسب و کار به طور فزاینده ای دشوار می شود.

به دنبال مقابله با این وضعیت، شرکت‌های بیمه شروع به تنوع بخشیدن به کسب‌وکار خود هم در درون و هم بدون هسته سنتی خود کرده‌اند، به روی مخاطبان جدید باز می‌شوند و دیجیتالی‌سازی را برای همگام شدن با رقبا تطبیق می‌دهند.

 

می خواهیم انواع بیمه خودرو را در سایت آکادمی بیمه بررسی کنیم.

بیمه خودرو قراردادی است بین مالک خودرو و یک شرکت بیمه عمومی که در آن شرکت بیمه متعهد می‌شود که مالک خودرو را در برابر خسارات مالی که ممکن است به دلیل اتفاق ناگوار مربوط به خودروی وی رخ دهد، محافظت کند. به طور کلی ، ۲ نوع بیمه نامه خودرو وجود دارد. بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه. برای ادامه بهره مندی از مزایای این بیمه نامه ها، تمدید بیمه خودرو باید به موقع توسط بیمه گذاران پردازش شود.

 

چرا به بیمه خودرو نیاز دارید؟

اگر ماشین دارید، به بیمه خودرو نیاز دارید. بیمه نامه اتومبیل به شما کمک می کند تا از شما و احتمالاً سایرین در صورت تصادف محافظت شود.

زمانی که خودروی شما در اثر تصادف یا بلایای طبیعی آسیب می بیند، در هزینه شما صرفه جویی می کند. همچنین وسیله نقلیه شما را در برابر سرقت پوشش می دهد. گاهی اوقات ممکن است در اثر تصادف به دیگران آسیب برسانید یا به اموال آسیب برسانید. یک بیمه نامه خودرو نیز چنین تعهدات شخص ثالث را پوشش می دهد. انواع بیمه خودرو شامل موارد زیر می باشد.



 

https://academy-bime.com/